wtorek, 26 września 2017

NBUS wyzwanie #12 Dzień drugi

Witam wszystkich miłych gości.
Ja wciąż jestem chora, ale teraz już z antybiotykiem i na zwolnieniu lekarskim. Mam nadzieję, że teraz, kiedy będę siedziała w domu i polegiwała w łóżku jakoś uda mi się uporać z chorobą. W każdym razie perspektywa, że nie będę narażona na poranne chłody i szarugi bardzo ociepla moje serducho :-))
Tym razem to też duży fall start, ale wiecie, ze Darnell ogłosiła drugi dzień super zabawy NBUS, wiec cóż mogę zrobić... muszę dołączyć do wyzwania :-)


A teraz kilka słów na temat karty i okoliczności jej powstania. Moja wspaniała Beatka, osoba, która bez jednego słowa skargi zawsze stoi przy mnie w każdej sytuacji będzie obchodzić swoje 50-te urodziny.  Nie wiem, czy ta karta odpowiednio uczci to wielkie wydarzenie, pewnie zrobię jeszcze jedną kartę :-) Tym bardziej, że nasza paczka zwariowanych bab też będzie chciała dołaczyć się do życzeń dla Beatki. Na zdjęciu poniżej Beatka jest po prawej stronie. Na zdjęciu w środku jest Celinka, ja ze świńskim ryjkiem, brakuje tylko Asi... To właśnie nasza zaprzyjaźniona paczka :-))


A teraz czas na prezentację karty. Wykorzystałam mój nowy zestaw stempli MFT "Adorable Elephants". Słodki zestaw . Tło wykonane farbami akwarelowymi Gansai. Słonik malowany kredkami akwarelowymi, sentyment w języku polskim znaczy tyle co "Today is Your Birthday" :-) Ten ciemny balon może trochę szokować w zestawieniu z tym słodkim słonikiem... ale kiedy się przyjrzycie, zobaczycie, że to wszechświat, który niestety cały nie zmieścił się na karcie :-) Bo jakbyśmy mogły, to z radością ofiarowałybyśmy go Beatce!


O proszę, tutaj dokładnie widać te galaktyki  :-) część z tych gwiazd jeszcze nie została  nazwana, więc jest szansa na to, by mieć gwiazdę swojego imienia :-)


Zamiast cekinów użyłam pięknych kolorowych kaboszonów, a dla wzbogacenia karty dodałam pasek holograficznej taśmy, która pięknie połyskuje w świetle.





Kartkę zgłąszam na wyzwanie
NBUS Challenge #12 Day Two
Crafty Catz Challenge #385 Birthday Party Time
SS Work It Wednesday Challenge August / October

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Jackie T pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Jackie T pisze...

Hi this is a stunning card that little elephant is just so cute. Thank you for joining us at Crafty Catz Weekly Challenge Blog for our birthday challenge 385 the theme is Happy Birthday and the sponsor is Bugaboo. Hugs Jackie (GDT)

Mac Mable pisze...

The universe, the cute elephant are all adorable. Love the photo of your friends, such fun and great inspiration from your fabulous card....as always...Thank you x

Nstiz pisze...

This is SO cute, Bozena and so well done! Love the giant balloon on the gold string. Your image is just adorable! Love the soft watercolor wash in the background too!

Bonnie pisze...

Wonderful color and texture, Bozena! Love that adorable elephant!

Darnell pisze...

This is another darling card, Bozena, so beautifully colored! I'm so glad you did a closeup of that magnificent balloon!! She will treasure her card always! You girls look like you know how to have FUN!! Thank you so much for playing again in NBUS Challenge #12! Now, get some sleep and feel better soon!! Hugs, Darnell

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, szybkiego powrotu do zdrowia! nie daj się choróbsku, to mówię ja, która dzisiaj była u lekarza i dostała antybiotyk ha, ha:) a kartka przeurocza i prześliczna:)))

Loll pisze...

Such a fun photo of you and your two wonderful friends. Great way to celebrate a 50th birthday! Your card is adorable. The wash background is beautiful. You have perfected this technique, my friend. Love your sweet elephant and that GORGEOUS balloon. xx

Verna Angerhofer pisze...

Such a cute design. I love the elephant image and that fabulous balloon done that way.