Obserwatorzy

sobota, 17 czerwca 2017

Zobacz kwiaty...


Witajcie kochani.
Uwielbiam weekendy, mogę siedzieć do późna w nocy przy kartkach, rano mogę pospać do woli... Już tesknię do życia emeryta :-) Oby tylko zdrowie dopisało, bo jak będę musiała wydać majątek na leki, to niestety na samych lekach daleko nie pociągnę ;-) Ale może zdarzyć sie cud i nastąpi reforma sektora ubezpieczeniowego i okaże się, że będę się miała jak pączek w maśle...
No dobra, posiediałam w nocy i ... wysiedziałam kilka kartek. Jedna z nich została wykonana specjalnie na wyzwanie CAS Mix Up i mam nadzieję, że ta kartka zostanie zakwalifikowana do CAS. Wymagania w tym miesiącu to użycie pasty do embossingu. Użyłam szablonu MB i białej pasty Ayeeda. Kiedy nałożyłam szpachelką pastę, a zanim zdjęłam szablon, na górę posypałam odrobinę sypkiego pigmentu w kolorach żółtym, czerwonym i pomarańczowym. Kiedy usunęłam szablon spryskałam całość delikatnie wodą z atomizera i zostawiłam wszystko do wyschnięcia. WOW! Tak zakrzyknęłam, kiedy zobaczyłam ostateczny rezultat :-)) Miałam też wycięte z papieru akwarelowego kwiaty fuksji Penny Black i skomponowałam to w jedną całość. Ależ mi sie to podoba!... nieskromnie powiem.






 pędzelki pylników pomalowałam moją złotą farbą, a sentyment pochodzi z zestawu stempli kupionych na Aliexpress.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Mix Up June Challenge użyłam dodatkowo wycinanie wykrojnikiem i barwienie techniką akwarelową

CAS Watercolour Card June Challenge Summer
The Flower Challenge #9 June AG
SS Wednesday Challenge Emboss
Cute Card Thursday Challenge #482 Pinks
Seize The Birthday Challenge AG or One Layer tylko AG
Creative Artiste Challenge #27 AG Mix Media

   



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz