Obserwatorzy

sobota, 10 czerwca 2017

Roma jest the best

Witam, dzisiaj opowiem krótką historię. O Asi, znanej koordynatorce wielu działań, które są skierowane na pomoc tym, którzy akurat pomocy potrzebują. Tak się składa, że bardzo często naszej pomocy potrzebują nasi młodsi, słabsi bracia, zwierzęta. A Asia ma serducho z bitej śmietany, miękkie jest samo w sobie, a jak poświeci słońce to się po prostu rozpływa. No więc Asia zawsze szuka osoby, którą delikatnie popchnie do czynności pomocowych, Asia jest natomiast tą, która wyszukuje wszystkie potrzebujące biedactwa. I tak też sprowokowała swoją koleżankę Romę do pomocy pieskom w raciborskim schronisku dla zwierząt. A ja miałam zaszczyt wykonać kartkę dziękczynną dla Romy. Ale to właściwie wszystkie schroniskowe "piesy " chciałyby podziękować Romie.
Wykorzystałam moje mini stemple Tima Holtza. Stemplowane obrazy pomalowałam kredkami, a potem wszystkie pieski wycięłam wykrojnikami. Tło karty pomalowałam DI przy użyciu gąbki i szablonów z okręgami.


głowy psiaków podkleiłam na piance dystansowej, reszta ciała płasko przylega do bazy kartki. 







Te okręgi wyglądają jak wielkie bańki mydlane, w których siedzą sobie psiaki :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie

Addicted To Stamps Challenge #149 Animals
Stamping Sensations Challenge June Use Your Farourite Stamp
Penny Black And More June Anything Goes



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz