Obserwatorzy

sobota, 10 czerwca 2017

Pingwin na urodzinach

Cześć :-)
Mam wspaniały stempel Katzelkraft przedstawiający chmurną-gburną pingwinią rodzinę. Pomyślałam, że taki nastroszony pingwin może podarować piękny kwiat projektu Deepti Malik, projektantki Stamplorations. Po ostemplowaniu panelu kartki obraz pokolorowałam kredkami. No właśnie, kupiłam ostatnio w cenie promocyjnej fajne, miękkie kredki PuffPuff (60 kolorów w metalowym etui)  :-)


Prawy brzeg wycięłam zaznaczając nierówności cięcia, aby stworzyć kolorowy akcent.




Kartka jest zrobiona dla osoby, która uwielbia pingwiny, więc wszystko stało się jasne, dlaczego akurat pingwin zasuwa z kwiatkiem. Mam nadzieję, ze spodoba się solenizantce.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Stampotique Designerd Challenge June 2017 Flowers
The Flowers Challenge #9 Anything Goes
AAA Cards Game #91 3rd Big Birthday Bash  gratuluję trzecich urodzin i życzę wielu sympatyków
Penny Black And More Challenge June Anything Goes



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz