Obserwatorzy

piątek, 2 czerwca 2017

Czerwcowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Witam kochani i zapraszam do gry z wyzwaniu czerwcowym w Happy Little Stampers CAS. Tematem wyzwania jest SMOOSH/ SMUŻENIE


Zwycięzca otrzyma bon od naszego wspaniałego sponsora -  Kylie Purtell, właścicielki blogów i sklepu Happy Little Stamper



Chciałabym przypomnieć definicję karty CAS

jeden główny punkt ogniskowy
dużo wolnej przestrzeni
minimum warstw
minimum ozdób

Moja kartka to efekt przypadku. Jakiś czas temu przygotowałam kilka paneli barwiąc je techniką smooshing Inka Gold z użyciem Inka Gold w kolorze różowym i złotym. Na jednym z paneli ukazał się obraz na kształt... ust :-)
"Hmmm, usta" - pomyślałam. "na diabła mi usta i co ja z nimi zrobię? Byłam rozczarowana. I jak to zwykle bywa w takich przypadkach, nagle przychodzi olśnienie i masz! Masz pomysł i w ostatecznym rozrachunku nawet Ci się to podoba...


Jedyną korektą jaką zrobiłam to dodanie drobnej szarej kreski, aby delikatnie zaznaczyć środkową linię ust


Dla ładnej prezentacji barwiony Inka Gold panel zamieściłam wewnątrz owalu wyciętego wykrojnikiem Poppystamps. Całość przykleiłam na piance dystansowej, co pozwoliło wyróżnić środkowy element karty.




Kiedyś otrzymałam nagrodę z Serendipity, wśród wybranych wtedy stempli znalazł sie i ten, który użyłam dzisiaj (NBUS). Sentyment został wykonany srebrnym EP, co ładnie komponuje się z delikatną kartą.



 Zapraszam Cię do zobaczenia pozostałych kart przygotowanych przez pozostałych członków DT HLS CAS. Na pewno znajdziesz tutaj mnóstwo wspaniałych inspiracji. Zachęcam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu. Nie może Cię tam zabraknąć!


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Cuttelbugmania Challenge Frame It.
Make My Monday Challenge #47 Victorian Romance
In The Pink Challenge # 120 Embossing  sentyment wykonany przy użyciu EP na gorąco
Crafty Catz Challenge #373 AG with Summer Time lato to czas letnich miłości
Eclectic Ellapu Challenge A Touch of Pink
Dies R Us Challenge #74 Masculine kartka dla faceta od zakochanej kobiety
SS Work It Wednesday Challenge May

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz