Obserwatorzy

czwartek, 1 czerwca 2017

Czerwcowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam wszystkich gości.
Chciałabym zaprosić do wspólnej zabawy w Crafting With An Attitude, nie ma żadnych ograniczeń tematycznych. Każda karta będzie mile widziana. Sponsorem, który ufundował nagrodę dla zwycięzcy tego wyzwania jest Beccy's Place.

Zdjęcie użytkownika Terri Snode.
Do zrobienia mojej karty użyłam obrazu sponsora Nasturcje. Świetny zestaw digi stamps. Obraz został rozszerzony, tak, by zająl całą powierzchnię panelu, a po wydrukowaniu pomalowałam go Promarkerami.


Wykrojnik SMILE pochodzi ze STAMPlorations, wycięłam nim element dwukrotnie - raz w złotym kartonie, a raz w czerwonym metalicznym papierze. Dzięki temu stworzyłam cień sentymentu.




Lubię nasturcje za ich kolory. Przywodzą mi na myśl płomienie. Bardzo fascynujące... :-)

Być może moja karta zainspiruje Cię do stworzenia własnej karty, jeśli szukasz więcej inspiracji zajrzyj na stronę Crafting With An Attitude. Każda karta może wziąć udział w wyzwaniu, masz czas do końca czerwca. Zapraszam.

Kartkę zgłaszam na wyzwania
Create And Makes Challenge #12 Use Yellow
Double "D" Challenges Flowers Galore
Time Out Challenge #84 Inspired by Words - GARDEN
SSS Work It Wednesday Challenge May 2017
SSS Wednesday Challenge AG #39
Aud Sentiments Challenge #181 Summer + Sentiment


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz