czwartek, 4 maja 2017

W maju baw się z Happy Little Stampers Xmas

Witam wszystkich moich gości.
Dzisiaj zaprezentuję kartę przygotowaną na wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas. Każda karta o temetyce świątecznej (Xmas) może wziąć udział w grze. Jeśli lubisz utrudniać sobie życie, zrób kartę zgodną z opcjonalnum temetem tego miesiąca, a jest nim MASKA / MASK



Sponsorem nagrody dla zwycięzcy wyzwania jest cudowna Kylie Purtell, właścicielka blogów i sklepu HLS.

By zrobić moją kartę wykorzystałam szablon STAMPlorations w roli maski. Ostrokrzew wybarwiłam zieloną Inka Gold w dwóch odcieniach zieleni, a owoce ostrokrzewu pokolorowałam złotą Inka Gold.


By ożywić trochę kartę dodałam czerwony napis Merry Christmas wycięty z czerwonego metalicznego kartonu. Tak przygotowany panel przykleiłam do czerwonej podkładki i dopiero teraz do bazy karty. 




Mam nadzieję, że udało mi się Cię jakoś zainspirować i dołączysz do gry. Czekamy na Ciebie na naszym blogu Happy Litlle Stampers Xmas


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
STAMPlorations Never-ending AG Challenge
Christmas With the Cutes Challenge #5 Add Some Holly


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

Nonni pisze...

Wow, I bet the shimmer and shine looks amazing IRL! Well done!

Linda pisze...

I love the shimmer on this ... beautiful design xx

Jane pisze...

Loving that shimmer! Great card.

Bonnie pisze...

Oh, what a pretty Christmas card, my friend! I love the shimmer and shine of the Inka Gold holly!

Mac Mable pisze...

The red sentiment against that shimmery background looks fabulous x

Inkyfingers pisze...

What a lovely design Bozena and I love the gorgeous shimmer!
Hugs
Carol x

Zora pisze...

Love the three-dimensional feeling the card gives. Tryed to be a follower but I got error. I will try later again. Hugs Zora

Kathy Schweinfurth pisze...

Love the fabulous shimmer! That is one of my favorite stencils and you've used it beautifully! Hope you have a wonderful weekend :)

CraftyNatalie pisze...

Great Christmas creation. Thanks for joining us at Christmas with the cuties this month. CraftyNatalie-DT