sobota, 27 sierpnia 2016

Ślub

To kolejna kartka z okazji ślubu. W ostatnim czasie wykonałam kilka, a jedną z nich prezentuję poniżej.
Do jej wykonania użyłam NBUS nowego stempla do tworzenia tła firmy IO Sketched Roses. Wzór wytłoczyłam białym embossingiem i pomalowałam farbami akwarelowymi Kuretake Gansai Tambi nr 40 i NBUS Kuretake Gansai Starry Colors nr 903, aby uzyskać piękny złotawy blask. Kilka dni temu udało mi się również kupić w moim pobliskim sklepie papierniczym cudowne złote i srebrne kartony w różnych wzorach. Tutaj wykorzystałam NBUS srebrny karton, który w słońcu mieni się tysiącami iskierek, jakby był stworzony z malutkich diamencików. Na zdjęciu nie widać tego efektu, ale uwierzcie mi na słowo, ten blask może powalić na kolana nawet byka ;-))). Kolejną nowością jest NBUS wykrojnik w kształcie serca z zestawu Sizzix. Ale to nie koniec nowości. Serce też się mieni, do uzyskania tego efektu wykorzystałam NBUS proszek używany przez manikiurzystki do tworzenia tzw. efektu syrenki. Na paznokciach to wygląda obłędnie, na kartonie odrobinę mniej, ale proszek sprawił, że serce mieni się w różnych odcieniach złota. Ufff, tyle NBUS, ze można oszaleć z radości :-))











Nie wiem dlaczego w świetle słonecznym kolory kartki są bardziej intensywne...? Dzięki temu kartka ma kilka twarzy :-)

Kartkę zgłaszam na od dawna oczekiwane wyzwanie u Darnell Knauss  djkardkreations NBUS Challenge #7

oraz na wyzwanie
SS Wednesday Challenge It"s Hip To Be Square
SS Work It Wednesday Challenge July 2016
Cards In Envy Challenge Hip To Be Square


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)

Życzę miłego dnia.
BożenA

6 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Amazing bling on your card. Such a fun idea to use nail polish too. Gorgeous background and such a beautiful card x

Donna Nuce pisze...

Love the gorgeous background you created with your NBUS stamps!

Darnell pisze...

Oh, Bozena, this must be so exquisite to hold in your hand! The texture and the sparkle are intense and divine!! It's a fabulous design for a wedding!! Thank you so much for playing in my NBUS Challenge #7!! Lots of hugs, Darnell

Bonnie pisze...

What wonderful texture and shine! A beautiful wedding card!

Sandy Trefger pisze...

Beautiful hearts and beautiful background! Thanks for sharing with us at Cards in Envy for our Hip to be Square card challenge.

Mandy pisze...

Gorgeous card! It's so elegant and pretty and I love the textures.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx