piątek, 9 października 2015

Dostałam przesyłkę z Serendipity !

Jeszcze raz chciałabym wyrazić wdzięczność Darnell Knauss za to, że mogłam wziąć udział w jej wyzwaniu NBUS. Wynikiem końcowym jest fakt, że stałam się przeszczęśliwą posiadaczką niezwykłych stempli Serendipity z USA. Właścicielką firmy jest przemiła Mary Dew Lee. Opisywałam już wcześniej proces zamawiania tych stempli i moje obawy, że to się może nie udać, ale wszystko jest w porządku, a ja prawdopodobnie jestem pierwszą posiadaczką tych stempli w Polsce. Na pewno jestem pierwszą osobą z Polski, do której było realizowane zamówienie :-) Wow :)
Dzisiaj na pierwszy ogień poszedł stempel Crystal Snowflake i jestem nim zachwycona. Niezwykły obraz, jakby powiększony rzeczywisty obraz płatka śniegu.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Simon Says Stamp World Cardmaking Day
Serendipity Stamps Challenge Blog #48 Whats News?
Simon Says Wednesday Challenge Clean & Simple Christmas
Simon Says Work It Wednesday Use Stamp 09/2015
SSS_worldcardmakingdaySimon Wednesday Challenge Blogworkitwedbanner

Dziękuję za Twój czas.
Życzę miłego dnia.
BożenA

5 komentarzy:

Virginia L. pisze...

Fabulous one layer! Love the gradient of blue and the inking is awesome! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Clean and Simple Christmas” Challenge!

Mary Dew Lee pisze...

Beautiful card! Thanks for showing off your NEW toys in Serendipity Stamps What's New Challenge!

Julie- justwritedesigns pisze...

So pretty! Love the blue snowflakes! Thanks for joining us at Serendipity Stamps.

Vickie Z pisze...

Lovely CAS card!! The sponging looks fabulous and makes that snowflake shine!! So glad you joined us at SSBC!!

Jeanne J. pisze...

Hi Bozena! This is lovely... so soft and dreamy.. just as snow should be!