niedziela, 13 września 2015

CAS

Addicted To CAS ma nowe wyzwanie LEAVES. Kocham karty CAS, choć czasem trudno utrzymać tę konwencję w ryzach i czasem karta staje się przeładowana. Tak sobie myślę, że CAS to sztuka dla koneserów, większość bowiem osób, które zamawiają karty wolą styl Shabby albo inny, któy cechuje się przepychem. Wszystkie moje karty CAS zostają dla mnie, a ja wysyłam je moim przyjaciołom. Tak, CAS to sztuka trudna, ale w małej zawartości najczęściej mieści się ogromny przekaz.
Więc dzisiaj CAS, coś dla mojego ducha :-)




Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
Addicted to CAS Challenge #72 Leaves
Seize Birthday Anything Goes 09/2015
Cards Und More Challenge Clean & Simple
 

Dziękuję za odwiedziny. 
życzę miłego dnia,
BożenA

5 komentarzy:

Daniela pisze...

A wonderful CAS card. Thanks for joining us at cards and more. Good luck. Hugs, Daniela

Deepti pisze...

Oh how clean and elegant, thank you for sharing with ATCAS!

Nancy pisze...

What a wonderful design and I really love the variation of color on your leaf. Thanks for joining the girls and I over at Seize the Birthday, we hope you will join us again soon!

anja curvers pisze...

Such a great CAS card love it. Glad you joined us over at ATCAS.

Bhavana pisze...

So clean and neat card, loved that leaf. Thanks for joining us at ATCAS