niedziela, 31 maja 2015

Zaproszenie do DT Happy Little Stampers Christmas Challenge

Moja radość dzisiaj nie zna granic! Dostałam wiadomość od Kylie z Happy Little Stampers, że zostałam wybrana do zespołu projektowego Christmas Challenge!!! Też nie wierzycie? Bo ja do tej pory mam wrażenie, że to tylko sen :-) ... ale jaki piękny sen! Mam jednak podstawy do tego, by uwierzyć w to, ponieważ dostałam od Kylie 2 znaki wodne, przygotowane specjalnie dla mnie do oznaczania moich prac prezentowanych w HLS CC. Są takie piękne! Dziękuję Kylie za nie :-)
Cóż, będę się bardzo starała, aby nie zawieść zaufania. Jestem szczęśliwa, że będę mogła uczyć się współpracując z tak wspaniałym zespołem. Moje premierowe wejście w Happy Little Stampers jako projektantki odbędzie się w lipcu. Okres współpracy będzie trwał do grudnia 2015r. Zapewne ten czas zleci mi błyskawicznie, ale ile radości będę miała  w trakcie!
Powiedziałam tę dobrą nowinę mojemu mężowi i chyba zobaczyłam błysk dumy w jego oczach... do tej pory nie wspierał mnie w moich działaniach, czasem mam wrażenie, że wręcz jest niezadowolony. Mam nadzieję, że teraz inaczej spojrzy na moje hobby :-)

A to mój znak wodny do oznaczania zdjęć moich prac wykonanych do wyzwań na HLS CC, przygotowany dla mnie przez Kylie :-)

Czyż nie jest piękny?! Z moim nazwiskiem, heh...

Jeszcze raz bardzo dziękuję Paniom Z Happy Little Stampers za dokonanie tego  [ trafnego :-)) ]
wyboru.


Bardzo dziękuję za odwiedziny. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

My Card Attic: Hazel pisze...

Many many congratulations Bozena! I am now your latest follower! Hazel xx

Shawna pisze...

AWESOME Bozena! I am so happy for you and can hear your happiness through your words... What a great opportunity to show off your best. You are going to be fantastic at this! I am looking forward to see more of your work! WAHOO FOR YOU!!

Darnell pisze...

Congratulations, Bozena! I am not surprised at all that Kylie put her faith in you! Your card art is fantastic and you deserve this honor!! I can't wait to see what you create for HLS!! Hugs, Darnell

Unknown pisze...

What fantastic news!! Congratulations!!! You will do great you already have!! I am so happy for you!!