sobota, 9 maja 2015

Róże

Witam moich obserwatorów oraz wszystkich odwiedzających . Mam nadzieję, że spodoba Ci się, to co chcę zaprezentować poniżej. Kolejne kartki dedykowane dla znajomych z okazji urodzin. Jeśli zaglądają na mojego bloga mogą sobie urządzić zakłady, która kartka trafi do kogo... :-)))) Proszę obstawiać, zwycięzca dostanie dodatkowo mały prezent :-)
Tym razem karta elegancka, a przynajmniej mam taką nadzieję.

wszystkie elementy kartki są wykonane przeze mnie. Różyczki wycięłam z tego samego kartumu co baza kartki, ale potuszuwałam je dwoma kolorami DI, podobnie jak listki. Chciałam podziękować Loll Thompson za fajny tutorial, jak sprawić, by listki były piękne...


kwiaty zamocowane są na okręgu wyciętym ze środka ażurowej raki. Ramka natomiast jest przymocowana na piance dystansowej, co dodało dodatkowego wymiaru kartce.

panel spryskałam perłową mgiełką aby uzyskać trochę blasku

Zastanawiam się, czy kartę można zaliczyć do stylu CAS? W sumie szybka do zrobienia, dużo czystego miejsca... może zgłoszę ją do wyzwania Happy Little Stampers Challenge Die-Cuts/ Punches. Mam nadzieję, że DT nie odrzuci mojej karty :-)
W związku z tym, że karta ma w centrum "dziurę" zgłaszam ją na wyzwanie AAA Cards Challenge #38 Theres hole in my card




Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Loll pisze...

This is so beautiful Bozena! Love the fancy die-cut circle ... especially with the metal ring on the inside. And love your spray of elegant roses. The mix of leaves is so pretty! Thanks for playing along at Happy Little Stampers.

Kylie pisze...

What a gorgeous die cut to show off the spray of flowers! So pretty! Thanks so much for playing along at Happy Little Stampers xx

Justine Hovey pisze...

Gorgeous Flowers, very feminine :) Thanks for playing over at AAA Cards! Justine

wienerhoneymooners pisze...

AWESOME Dies and Rosework!!! SUPER Cute Owl!!!!! ABSOLUTELY Fabulous! I hope you join in for MANY chances to WIN prizes on the AAA Birthday BASH - Right NOW!!
Thanks for joining us!

Jane pisze...

Beautiful card, gorgeous flowers. Thanks for playing at AAA Cards.