piątek, 3 kwietnia 2015

Wesołych Świąt od Kamili i dla Kamili!

W poprzednim poście dzieliłam się z Wami moją radością z powodu słodkiego candy od Kamili Routsis z zespołu projektantek blogu Sister Act Card Challenge! Obiecałam, ze jak tylko uda mi się naprawić aparat fotograficzny (wielkie dzięki mój niezastąpiony tatku) zrobię zdjęcie kartki, którą otrzymałam wraz z życzeniami świątecznymi od Kamilki.
Kartka jest zachwycająca, Kamila musi chyba wiedzieć że kocham motyle pod wszystkimi postaciami :-)))



Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci Kamilko za wspaniae candy, ale w szczególności za tę cudowną kartkę. Mam nadzieję, że wzbudzę szczerą zazdrość w sercach każdego czytającego tego posta :-)))

Wesołych, radosnych, spokojnych i pogodnych Świąt Kamilko!

1 komentarz:

Unknown pisze...

Bardzo się cieszę, źe tak trafiłam z tą kartką! Ja także uwielbiam motyle no i jak wiesz kolory! Co mi się podoba w wśnie to właśńie te dwa elementy więc spróbowałam je połączyć! Pozdrawiam serdecznie !!