poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ślub Darii i Łukasza

Mam nadzieję, że spodoba Ci się, to co chcę zaprezentować poniżej. Koleżanka z pracy mojego męża za 2 tygodnie wychodzi za mąż więc mój mąż poprosił mnie o zrobienie pamiątkowego exploding box z tej okazji. Tym razem nie będzie ślubnego tortu, ani niczego, co pojawiało się do tej pory w ślubnych EB. Tym razem będzie pełne zaskoczenie :-) a przynajmniej mam taką nadzieję. Kiedy zobaczyłam ten trójwymiarowy element w sklepie od razu wiedziałam, że muszę go kupić, bo będzie mi bardzo potrzebny. Cóż, element kupiony, ponieważ samej trudno by mi było wykonać tak precyzyjną architektoniczną konstrukcję :-)












Mam nadzieję, że pamiątka spodoba się Nowożeńcom. I mam cichą nadzieję, że i Was zaciekawił ten EB z elementami architektonicznymi :-)



 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Unknown pisze...

super...jestem pod wrażeniem, jak zresztą w wielu poprzednich razach. Za chwilę będę musiał udowodnić, że nie jestem robotem, co o wpół do czwartej w nocy nie jest takie łatwe, i komentarz zostanie dodany :))
Buziole. Brat

Miriam Prantner pisze...

This is wonderful! So many great details, loving all the die cuts and that piece in the center, just beautiful!

Unknown pisze...

To pudełko jest niesamowite! Jak Ty to robisz?? :) Coś pięknego! Kolory także mi się bardzo podobają! ;)

Shawna pisze...

EXTRAORDINARY!! This is over the top fantastic.. I can not believe you made this work of art.. Wow!! How long did it take you to do this.. I saw the comment you left regarding my patience but yours, whoa!! This is absolutely incredible!! Thank you so much for sharing this!! All the best from USA!!