poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Przyleciały motyle, a więc wiosna!

Cieszę się z Twoich odwiedzin. Witam serdecznie i mam nadzieję, że nie będziesz się nudzić.
Chciałabym zaprezentować exploding box wykonany dla pani 50+, pełnej radości życia i wesołego usposobienia. W ten sposób przyjaciele chcą uczcić jej urodziny.
Zakochałam się w kolorystyce tego EB. Zielony z niebieskim, wiadomo, zawsze mnie kręciły, ale dodatek żółtego i pomarańczowego sprawił, że zakręciło mnie totalnie :-)
Mam nadzieję, że i Wam spodoba się poniższa prezentacja. Życzenia są wklejone od wewnętrznej strony wieczka, aby nic nie zakłócało lotu motylom :-)




na zdjęciu poniżej wieczko jeszcze nie ozdobione, ale z uwagi na zmienne warunki oświetleniowe, chciałam wykorzystać fakt, że jeszcze świeci słońce. Jak się potem okazało, zdążyłam jeszcze zrobić kolejne zdjęcia w słońcu, po udekorowaniu wieczka, ale nie chciałam stracić słonecznej okazji.



a tak wygląda EB po otwarciu, kiedy motyle "się wyfruną" ze środka :-)))

Mam nadzieję, że spodobało Ci się, to co zaprezentowałam powyżej.

Pudełko zgłaszam na wyzwanie
Stamp And Create April Challenge Anything Goes
Simon Monday Challenge Blog In The Middle
Stamp and Create.comSimon Monday Challenge Blog
 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Unknown pisze...

No powaliłaś mnie na prawdę! To pudełko jest po prostu piękne! Cudowne kolory - podoba mi się zestawienie tego pięknego granatu z zielenią i złotem ah no po prostu cudeńko! Na pewno kiedyś sobie u Ciebie zamówię takie pudełeczko! Super!

Rene pisze...

Absolutely gorgeous! I LOVE it! Thank you so much for sharing this with us at Stamp and Create! Good luck,
Rene

Andrea Ockey Parr pisze...

WOW! This is such an amazing box of beauty! I love the colors you used and how you made the butterflies look like they were really flying. What a great box to make me think of Spring and beautiful things! Thank you so much for sharing such an incredible creation with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!