sobota, 11 kwietnia 2015

Guest Designer Inkspirational Challenge #80

Kiedy otrzymałam wiadomość od Mariny z Inspirationals Blog Challenges nie uwierzyłam w to, co czytam. Pierwsze myśli jakie pojawiły się w mojej głowie brzmiały " to pomyłka, dostałaś tę wiadomość przez pomyłkę, zamiast do kogoś innego, trafiła przypadkiem do ciebie...!"
Podobnie zresztą jak informacja, że moja karta, która weszła do wyzwania Inkspirationals Challenges "ROSE" została faworytem wyzwania.  Zawsze wkładam kawał serca w wykonanie kartki, ale świadomość, że innym osobom też się to może podobać po prostu uskrzydla. Więc kiedy zaproponowano mi, abym jednorazowo została projektantem gościem i wykonała kartkę, która ma zainspirować innych kartkomaniaków trochę się przestraszyłam, czy podołam wyzwaniu?! Ba, jakie tam trochę? Ja byłam przerażona, czy uda mi się cokolwiek stworzyć. Tym bardziej, że to miała być fotoinspiracja, a tych zawsze boję się najbardziej. Dwie noce prawie nie przespane, kiedy tłukły się po mojej głowie pomysły, co zrobić? A potem usiadłam i wykonałam  cztery karty, z których dwie będą właśnie inspiracją do kolejnego wyzwania Inkspirationals Challenge #80.
Za  zaszczyt projektowania dla Inkspirational, za te wszystkie gonitwy myśli i nocne niepokoje :-))) chciałabym bardzo, z całego serca podziękować Marinie. To dla mnie ogromna radość i wyróżnienie, zupełnie nieoczekiwane i zaskakujące.

Wyświetlanie Inkspirational Challenge #80.png

Mam nadzieję, że spodobają się Wam i że uda mi się poprzez nie zainspirować kogoś do stworzenia pięknej karty. Życzę wszystkim pięknych pomysłów i powodzenia w konkursie.



Jajka na karcie poniżej malowała "natura" :-)
Przepraszam autorkę pomysłu, że w czasie, kiedy znalazłam jej posta. jak tworzyć tło malowane przez kwiaty, nie zapisałam nazwiska autora blogu. Niestety teraz nie mogę podziękować personalnie za inspirację :-( Ale pomysł polegał na przepuszczeniu przez maszynkę tłoczącą elementów roślinnych umieszczonych pomiędzy dwoma kartkami papieru akwarelowego.

Te piękne wzory powstały więc przy użyciu tej techniki i wyraźnie widać na nich odbite elementy roślinne. To ślady liści...

Czy widzicie rumianek?


Ten piękny niebieski powstał dzięki ciemno-różowej lilii, żółte kropy to pylniki :-)

Trochę po czasie, ale udało mi się odnaleźć autorkę tej techniki :-) Instrukcję, jak zrobić takie fajne tła znajdziecie u Chrissie z Simply One Of A Kind . Więc teraz, kiedy wiem komu, chciałabym bardzo Chrissie podziękować za udostępnienie swojej tajemnicy. Uważam, że efekt końcowy takiego tła przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje propozycje. Ciągle mam wrażenie, że te karty to za mało, aby mogły być inspiracją dla innych, choć bardzo się starałam... Marzę o tym, by jednak było inaczej i aby moje propozycje pomogły Wam stworzyć coś zgodnego z fotoinspiracją wyzwania.
Pozdrawiam bardzo gorąco i jeszcze raz chcę podziękować Marinie za okazane zaufanie i wyróżnienie. Jestem taka dumna, że mogłam wziąć udział w tym wyzwaniu jako projektantka gość !
BożenA

10 komentarzy:

sandie pisze...

Hi Bozena, we are so pleased you are joining us as our GD this week. Your cards are stunning and the patterns on them so realistic, such fabulois inspiration for our followers.

Marina pisze...

By making the eggs the stars you've made stunning interpretations of our inspirational photos. Each egg is unique with colour, pattern, texture- so life-like. And your uncluttered layouts allow them to shine. Beautiful cards! Thank you so much for being our fabulous Guest Designer at Inkspirational.

My Card Attic: Hazel pisze...

Congratulations on your guest spot Bozena, very well deserved! Fabulous job with those eggs! Have a lovely weekend! Hazel xx

Susanne Vargas pisze...

Congrats on your GD spot! Great cards - your eggs look so real!

Bobby pisze...

Everyone can inspire someone else and you've done a wonderful job with your unique eggs, Bozena. I love the crackled ones, but the pressed flower ones are outstanding.

Bobby pisze...

Everyone can inspire someone else and you've done a wonderful job with your unique eggs, Bozena. I love the crackled ones, but the pressed flower ones are outstanding.

cm pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
cm pisze...

Bozena, your cards are WONDERFUL interpretations and inspiration for the photo challenge! Your eggs are as unique as those in the picture, and that's what makes your cards so beautiful! Such rich details to gaze at and admire! Thank you for being such an impressive Guest Designer!
I'm also adding: THANK YOU for visiting my blog and leaving your sweet, encouraging comment!
Hugs to you!

Darnell pisze...

Congratulations on the Guest Designer honor, Bozena! I'm not surprised and I think it's very well-deserved. You are too hard on yourself! Your cards are stunning and I find your creative works of art to be consistently inspirational!! Enjoy the weekend! Hugs, Darnell

Unknown pisze...

Gratuluję serdecznie!! Jak najbardziej załużone miano guest desiner! Jajka są na prawdę śliczne- jak żywe jak nie lepsze! kartki są świetne i inspirujące!