sobota, 3 stycznia 2015

Pięć ulubionych kart ubiegłego roku

Witam wszystkich serdecznie,
Deeby zorganizowała jeszcze jedną zabawę, tym razem wybieramy 5 swoich ulubionych kart w "pozostałych kategoriach". Mój wybór padł na 6 kart, ponieważ nie jestem w stanie odrzucić ani jednej z nich.
Dołącz do mnie na 30 grudnia

Pierwsza kartka wykonana dla brata na urodziny

 następna kartka z cyklu "lewitujących" wykonana na 18-te urodziny dla młodego mężczyzny. Uwielbiam jej kolorystykę.

Ślubna kartka dla koleżanki z pracy, wykonana w 3 wersjach na trzy śluby koleżanek z pracy, które wychodziły za mąż we wrześniu

Kartka ślubna zamykana w pudełku, zdobiona własnoręcznie wykonanymi kwiatami 3D

Kolejna kartka ślubna i chyba ta jest moją bezwzględną faworytką

Ostatnia karta wykonana techniką białego embossingu i zabarwiona akwarelą


Debby, bardzo dziękuję za zorganizowanie tej pięknej zabawy. Pozwala spojrzeć za siebie, by zastanowić się nad tym, czy robimy jakieś postępy... Bardzo dziękuję.


 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Desire Fourie pisze...

This is a stunning series of creations, a true showcase of your wonderful creative talent. Its hard to pick a favourite. Thank you so much for sharing them with your bloggy friends. Also wishing you a 2015 filled with tons of love and happiness xxx
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}