środa, 10 grudnia 2014

Chrzest Święty Oskara

Witam wszystkich serdecznie,
do Irlandii zawędrował Oskarek i jego rodzice. Wkrótce odbędzie się jego uroczysty chrzest. Pradziadkowie kupili dla niego przepiękny srebrny obraz, a ja zostałam poproszona o wykonanie ozdobnego opakowania na ten przepiękny podarunek. Sam obraz mnie zachwycił, dlatego wyzwaniem dla mnie było zrobienie takiego opakowania, które choć w połowie dorówna urodzie pamiątki chrztu. Sami oceńcie, czy udała mi się ta sztuka.


Papieru z którego wykonałam pudełko nie szukajcie ;-) wykonałam go sama wykorzystując akwarele






na ostatnim zdjęciu widać przepiękny srebrny obraz. Dawno nie widziałam tak pięknej rzeczy...




 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: