sobota, 22 listopada 2014

Jak zapakować drobiazg?

Witam wszystkich serdecznie,
bardzo chciałam podarować koleżance mały drobiazg i do jego zapakowania zrobiłam pudełeczko,
z tych co się same zamykają, a otworzyć się nie chcą za bardzo :-) Cudowne opakowanie na prezent, obdarowany musi wykazać się albo sprytem (jak moja mama), albo cierpliwością...








Projekt bierze udział w wyzwaniu Time Out Challenges Wyzwanie #19 link do wyzwania

Nie uwierzycie, ale właśnie dowiedziałam się od Darnell , że otrzymałam nagrodę w tym wyzwaniu. Nie jest to wyróżnienie DT, ale nagroda od Avocado Arts losowana wśród uczestników wyzwania, ale jestem przeszczęśliwa, że trafi ona właśnie do mnie.
Na pewno się pochwalę, co do mnie przyszło.

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

pam pisze...

Beautiful box Bozena, clever idea with gorgeous colours.
thank you for taking the time to leave to call by my blog.

Pam.

Craftychris pisze...

Gorgeous box and such lovely colours. It's a very clever design. Thank you so much for visiting my blog! xxx

Carol L pisze...

What a stunning gift box, so beautifully detailed!! I love the gorgeous colors!

Anita in France pisze...

Such a luxurious gift box, Bozena ... the aqua and gold are so lovely together! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

Gerrina pisze...

Beautiful that gold on the turqoise! What a great affect gives this swirl! Thank you for taking the TIME OUT and join us.

Nonni pisze...

What a stunning project, so skillfully made. I love the golden swirls! Thanks for taking TIME OUT and joining our challenge!

Deepti pisze...

Wow that box is so unique design :) love the gold and turquoise combo

maria's knutselplezier pisze...

Wow what a fantastic giftbox!!!A really amazing piece of ART , I love it!!! Great colours!!!

Greetings
Maria

Darnell pisze...

That's incredibly beautiful, Bozena! Congratulations on the win from TIME OUT! Thank you for visiting me! It's a pleasure to meet you and become a follower! I'd love to have you pop back and join me, too, if you like! Happy Holidays! Darnell

sandie pisze...

Congrats for winning the prize at Time out. Your box is so gorgeous, we just loved it. I hope you like your prize. Just starting following, would love you to join me also if you want x

Unknown pisze...

Jestem pod wielkim wrażeniem tego jak i innych pudełek, które robisz! Na prawdę coś pięknego!! A to w szczególności mi się podoba. Świetny pomysł!!

Shawna pisze...

How did this amazing creation get past my radar. This is absolutely beautiful BozenA. Congratulations on your win at TIME OUT. Very well deserved. You are truly a very talented artist, my friend. Take care
Hugs, shawna