sobota, 22 listopada 2014

Chwila nieuwagi i BIRTHDAY HAPPY

Witam wszystkich serdecznie,
mój wspaniały chrześniak obchodził niedawno swoje 12-te urodziny. Chciałam mu zrobić z tej okazji wyjątkową kartkę. Jak zwykle stworzenie czegoś dla mężczyzny przysparza mi sporo kłopotu. Podobnie zresztą jak kupno prezentu dla faceta to dla mnie nie lada wyzwanie. Chciałam zrobić kartkę z tych "lewitujących", bo są mało popularne . Na dinozaury jednak jest już za duży, na gołą babkę jeszcze za mały... Stanęło na babeczce ze świeczką, cała reszta powoli się uzupełniała w trakcie tworzenia kartki. Gdy Dominik otrzymał ode mnie tę kartkę i ją otworzył, na jego twarzy pojawił się dziwny uśmiech... trochę zaskoczenia z powodu rodzaju kartki, ale też ten uśmieszek, który wyraźnie mnie zainteresował. Oczywiście nie miałam pojęcia, skąd i dlaczego? Powód tajemniczego uśmiechu wyjaśnił się dopiero, kiedy chciałam wrzucić zdjęcia na bloga... Wcześniej tego nie widziałam, zobaczyłam to dopiero na zdjęciach. Przyklejając słowa Happy Birthday zrobiłam to w odwrotnej kolejności. Analizowałam, dlaczego tak się stało i myślę, że powodem tego błędu był sposób naklejania napisu- robiłam to układając kartkę do góry nogami, bo elementy na których miał się znaleźć napis były już umocowane do kartki. Mając kartkę do góry nogami napis przyklejany był po zewnętrznej stronie, bliżej mnie. Początkowo nie chciałam umieszczać jej na blogu, ale robię to ku przestrodze innych :-)))



tutaj w całej okazałości mój błąd. Dlaczego nie widziałam tego wcześniej? Dominik uczy się j.angielskiego i taki wstyd przed dzieckiem... Muszę znaleźć dobrego psychoterapeutę!


Niezrównania, pełna cudownych pomysłów  Darnell zorganizowała świetną imprezę pod nazwą  April Fools Day Boo Boo Hop  , ja i moje gapiostwo świetnie wpisujemy się w potrzeby tego wyzwania. Ale jak napisałam wyżej, ta kartka jest tutaj od dość dawna, ku przestrodze, heh...





 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

BożenA

13 komentarzy:

Deepti pisze...

Such a sweet birthday card :) I love how u dressed the inside of the card !

My Card Attic: Hazel pisze...

Oh, dear Bozena . . . such a fabulous card too! I'm sure that the recipient will still love it and not care about the sentiment or even notice it as the rest of the card is so amazing! TFS! Hazel xx
My Card Attic

Cara pisze...

An easy mistake to make, the card is beautiful though! Cara x

Marlena M. pisze...

This is such a fun card, even with the mistake. Thanks for sharing!

cm pisze...

You've created such a fabulous card that, even with the 'little' mistake, it's a smile-maker! So glad you shared your 'oopsie' with us!
~carol

Verna Angerhofer pisze...

I love it....even with the boo boo! You certainly put lot of work into it and it shows. It is so gorgeous in every way, even with the oops!

Sue from Oregon pisze...

This boo-boo will make your card a treasured keepsake for sure LOL!

Darnell pisze...

That was very well written, Bozena! I was with your story all the way from the confused look on his face to your later realization of what had confused him! And after all that work on your design!! It is funny, isn't it, how our eyes see things and how they miss things that are right under our noses? Like my bunnies!! It's good to share and learn from others and enjoy a laugh in the process!! Happy April Fool's Day and thank you for playing in my first BFCBB Hop!! Hugs, Darnell

Robyn Oliver pisze...

A great card Bozena, even with the boo boo, have a lovely weekend Robyn

Lorraine pisze...

I love that layered star. Too bad for the boo boo, it is a great card.

baileyrosy.com pisze...

I had to re read your post to see the mistake, what a beautiful card and I'm sure he had a birthday happy dispate the boo boo.

Marie

Jane Willis pisze...

A brilliant card even with the mistake!
Jane

JD/ Jill pisze...

I think it's a very nice card even with the boo boo! Thanks for sharing.