niedziela, 19 października 2014

Ho,ho, hoooo

Witam wszystkich serdecznie,
ten projekt prześladował mnie już jakiś czas, ale nie miałam do tej pory czasu na jego realizację. Czy efekt końcowy jest taki jak jego wizja w mojej głowie? Sama nie wiem, ale chyba coś mi się wymknęło spod kontroli w trakcie ... :-)

Noce w mieście zawsze są przytłoczone dźwiękami. Mnie natomiast przypominają się święta, kiedy udawałam się na spacer na odległe pola i łąki. Tam cisza była tak ogromna, że aż dzwoniła w uszach. Czasem zastanawiałam się czy to cisza, czy może sanie świętego Mikołaja?

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: