niedziela, 19 października 2014

Dwie wersje

Witam wszystkich serdecznie,
jestem urzeczona kartkami przedstawiającymi pejzaże wykonanymi przez Heather Telford
Przedstawione poniżej kartki są wzorowane na jej wspaniałych kartach. No cóż, robiąc je,nie posiadałam fluidu maskującego, ponieważ taki w mojej okolicy jest niedostępny. Baaaa, nie tylko niedostępny - sprzedawcy robili wielkie oczy, kiedy próbowałam wyjaśnić im, czego szukam... Na szczęscie ostatnio odwiedziłąm "wiel;kie miasto" i mam !!! Nie będę musiała już używać białej gęstej farby kryjącej. Choć nie wiem, czy zarzucę ją całkowicie, bo efekt, jaki dała, widoczny na drugim zdjęciu, też jest fajny.

  na zdjęciu poniżej, niestety biała farba była zbyt rzadka i rozpływała się w większe plamy, ale trochę przypomina mi to wielkie płatki śniegu, który jest mokry i zbija się w większe płaty.



 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Deepti pisze...

Incredibly amazing :) Love the snowfall, looks like I am seeing outside my window !