wtorek, 9 września 2014

Ślub w trzech odsłonach

Witam wszystkich serdecznie,
w krótkim czasie w mojej pracy wychodziły za mąż trzy koleżanki. Zrobiłam dla każdej z nich kartkę ślubną, na której podpisy złożyli wszyscy pracownicy naszej placówki. Aby nikogo nie wyróżniać, wszystkie kartki wykonałam w podobnym stylu, za to w różnej kolorystyce, kierując się kolorem sukni ślubnej lub też ulubioną kolorystyką panien młodych. A oto kartki dla miłych pań




do ich wykonania użyłam ukochanego stempla LOTV. Kiedy zobaczyłam go pierwszy raz, wiedziałam, że kiedyś będę go miała. I oto jest :-)


 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Deepti pisze...

Fabulous cards :) love the intricate die cut edge !