sobota, 16 sierpnia 2014

Chrzest Święty Ninki

Witam wszystkich serdecznie,
chciałabym przedstawić kolejny exploding box. Tym razem wykonany z okazji chrztu świętego małej Ninki. Miałam mało czasu na jego wykonanie, ale myślę, że będzie się podobał.
na zewnątrz pudełka użyłam papieru wytłoczonego i zabarwionego Distress Ink
aniołek niech czuwa nad szczęściem i bezpieczeństwem Ninki

 widok z góry po otwarciu pudełeczka
na środku umieściłam białą szatkę, świecę i gołąbka symbolizującego Ducha Świętego


 gołąbek unosi się w powietrzu 
 świeczka koniecznie musi ściekać woskiem :-)








 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Deepti pisze...

Your are such an incredible artist :) love the design and layout and elements on this one !