niedziela, 20 lipca 2014

Kiedy zmieniasz pracę...

Witam wszystkich serdecznie,
poproszono mnie w okresie przedświątecznym o wykonanie kartki dla koleżanki z pracy, która zmieniała pracodawcę. Okres przedświąteczny (tuż przed samymi świętami), jest z reguły naznaczony brakiem czasu, nie jestem w tym wyjątkiem. Zgodziłam się jednak na wykonanie tej kartki, nie zdając sobie sprawy, że będę wykonywała tę pracę dwa razy. Wykonałam biały embossing. Pierwotnie kartka miała być bardzo kolorowa, każdy kwiatek malowany był w innym kolorze. Straciłam na to mnóstwo czasu, by na koniec kartę wyrzucić, ponieważ przy dodawaniu kolejnej warstwy koloru farba zaczęła mi się rozpływać poza kontury, barwiąc zupełnie niepożądanie inne elementy. Tak więc była już późna noc, a ja zostałam bez niczego... Cóż było robić, przystąpiłam do pracy kolejny raz, tym razem jednak zmieniłam zamiar i kartę potuszowałam  distressami w kolorze żółtym, pomarańczowym i czerwonym.
Wybrałam taką kolorystykę, ponieważ uważam, że to połączenie kolorów jest bardzo energetyczne i optymistyczne. Taki amulet na nową drogę, by zawsze działo się dobrze...
Całość przetarłam złotą mgiełką Perfect Pearls co dodało blasku kartce, niestety na zdjęciach tego efektu nie widać...

 Karta którą wykonałam została podklejona na pomarańczową podkładkę i całość przyklejona do białej bazy z prążkowanego brystolu. Dla ożywienia kartki zrobiłam obramowania z holograficznego złotego papieru.


Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: