poniedziałek, 9 czerwca 2014

Świąteczny poranek

Po wykonaniu tej kartki miałam wrażenie, że znalazłam się gdzieś na leśnej polance, wśród choinek pokrytych szadzią, która skrzy się w świetle porannego słońca. A wszystko delikatnie zamglone, jak to po wilgotnej nocy, ściętej mrozem...  Właściwie brak w niej elementów bożonarodzeniowych, ale mnie osobiście przenosi ona właśnie w bożonarodzeniowy poranek, kiedy cały świat jeszcze śpi po cudzie Bożego Narodzenia...

Do wykonania kartki użyłam stempli ze sklepu Hopmart, sprowadzanych z USA  (oj, trochę tych importów już było) firmy Haertfelt Creations- Magnificent Sprus Trees. Stemple odbite srebrnym tuszem pigmentowym i zagrzane pudrem do embossingu Papermania Holografic. Kartonik ze stemplem podklejony został na zielonej podkładce ( opcjonalnie robiłam też podkładki granatowe i terracota) i dopiero całość została zamocowana na białej bazie.




no i doszukałam się innych wersji kolorystycznych, więc rzutem na taśmę... choć w tej poniżej jakby trochę rozjechała się ostrość, a może to ja źle widzę ze zmęczenia ? :-) Ale na tym zdjęciu widać trochę to skrzenie się pudru Holograf, o którym wspominałam wcześniej



podobnie na zdjęciu poniżej, udało się uchwycić efekt skrzenia, czego nie można sfotografować przy pełnej ostrości.
Kartki zgłaszam do wyzwania Simon Says Bling It On
Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog50dollar_voucher_600px

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia,
BożenA

Brak komentarzy: