wtorek, 3 czerwca 2014

Kartka z okazji narodzin dziecka

Witam,
kiedy urodzi się dziecko, spieszymy z gratulacjami do dumnych rodziców. Z takiej właśnie okazji zrobiłam kartkę typu składak. Całość w kolorystyce niebieskiej, ponieważ na świat przyszedł chłopczyk. Tradycyjnie już stempel został pokolorowany przeze mnie, drobniutkie kwiatuszki, które widać wokół śliniaczka również wykonane przeze mnie z użyciem wykrojnika do tworzenia kwiatków- mini- hortensji.

kartka jeszcze w pudełku
po rozłożeniu kartka wyglądała tak ( zdjęcia wykonane bez uprzedniego przygotowania stanowiska, ponieważ pracę nad nią skończyłam późną nocą a rano już ją oddawałam)


kwiatuszki z wykrojnika "Hortensja mini"


 papier wykonany przeze mnie, niebieski brystol został ostemplowany, a następnie brzegi delikatnie zatuszowałam tuszem Distress Ink (ten sam kolor użyty do stemplowania i tuszowania)

tutaj użyłam pudru do embossingu firmy Stampendous! STAR DUST. Puder daje cudowny efekt- jakby został użyty srebrny brokat opalizujący na wszystkie kolory tęczy. Delikatnie na zdjęciu widać ten efekt.



Kartka bardzo wzruszyła rodziców dziecka, mam nadzieję, że spodobała się i Tobie.

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

Brak komentarzy: